Questo sito usa i cookies per offrirti una migliore esperienza di navigazione.  Conferma Privacy Policy
Golf
PILLOLE DI GOLF/181: SUPER FRANCESCO MOLINARI, SECONDO AL PGA CHAMPIONSHIP

A Charlotte l'azzurro protagonista nel torneo dei pro Usa


TREVISO - Si è concluso il 13 agosto il 99° PGA Championship giocato al Quail Hollow Club di Charlotte, un lunghissimo Par 71 di 7.000 metri, nel North Carolina. Non potevamo trascurare questo evento, il quarto e ultimo major della stagione, con 156 giocatori, i più grandi del...continua

Golf
PILLOLE DI GOLF/180: MATSUYAMA "SGOMMA" CON UN TERZO GIRO RECORD

Il giapponese vince la sfida tra campioni al Wgc Bridgestone Championship


TREVISO - Si gioca al Campo Sud del Firestone CC, un Par 70 di Akron nell’Ohio, il Wgc Bridgestone Championship Invitational, terzo dei quattro tornei stagionali del World Golf Championship che anticipa di una settimana il PGA, il Campionato Professionisti Americano, che sarà...continua

Golf
PILLOLE DI GOLF/179: THE OPEN

Il trionfo di Jordan Spieth che vice il terzo major stagionale


GRAN BRETAGNA - The Open Championship o semplicemente The Open, è il British Open, che così vien chiamato solo fuori del Regno Unito. È la competizione golfistica tra le più importanti, la più longeva, ha storia di tre secoli. È l’unico dei quattro...continua

Invia Invia a un amico | Stampa Stampa notizia |  


 
ASCOLTA IL SERVIZIO ON-LINEAscolta la notizia

ASCOLTA AUDIO: L'intervista al presidente di Raixe Venete Alberto Montagner

AL VIA LA FESTA DEI VENETI 2013: LE NOVITĄ DELLA DECIMA EDIZIONE

Una tre giorni di cultura e storia aldilą delle ideologie e delle divisioni


CITTADELLA - La Festa riva sto àno a la decima edisión, on inportante traguardo da vìvare e festejare tuti insieme, al de là de le ideolojìe o divixion: na Festa dedicà a tuto quelo che ne unìse come Veneti, dala Cultura ala Storia, dala Identità ala muxica e cuxina tradisionale.Tre jorni dedicà al nostro Popolo, pa dire al mondo che existemo, che semo on Popolo co pì de 3.500 àni de Storia e che ghemo el dirìto, se lo volemo, de riciaparse in man el nostro destìn.
Na Festa de tuti e par tuti, pa catarse insieme, far Festa ma anca pa riflètare so come xe ridoti la nostra cultura, el nostro teritorio e la nostra società al di de uncó. Na Festa pa scovèrxare le nostre Raixe e pa vardare tuti insieme al doman!

Aleghemo qua sóto el volantin de la Festa dei Veneti 2013: se scomisia vènare 6 co on CONVEGNO in Piàsa in centro a Sitadela so la nostra Identità e in particolar sol tema atualìsimo de la proposta del Referendum popolare pa domandar ai Veneti se i vol star sóto l’Italia o tornar independenti.
Sabo de sera 7 de setenbre sarà la “Serata Spritz!” co 3 concerti in piàsa a partire dale ore 18.00. Concerto de Herman Medrano, I Defenders e Riccardo Cendron & Band!
E domenega 8 da matina fin sera in tuto el centro stòrico de Sitadela ghe sarà la Granda Festa, co l’alsabandiera e Ino nasionale veneto sol pomerijo. E pa sta decima edisión de la Festa portaremo sol palco el spetacolo de La Compagnia Teatrale Altinate di Mogliano Veneto “La Barca dei Comici” de Carlo Goldoni e come concluxión, doposena, “Le quattro stagioni” de Vivaldi sonà dal vivo da ła Orchestra da camera de Radio Veneto Uno dirèta dal Maestro Giorgio Sini e gran finale coi foghi d’artificio!