Questo sito usa i cookies per offrirti una migliore esperienza di navigazione.  Conferma Privacy Policy
Golf
PILLOLE DI GOLF/200: DUSTIN JOHNSON CAMPIONISSIMO ALLE HAWAII

Il numero uno del ranking trionfa nel Sentry Toornament


TREVISO - Siamo ormai all’undicesimo torneo del PGA americano 2018, il Sentry Tournament of Champions, che si è giocato negli Stati Uniti al Plantation Course di Kapalua, da 4 al 7 gennaio. È l’undicesimo, giacché la prima gara della stagione, il Safeway Open,...continua

Golf
PILLOLE DI GOLF/199: NEL 2018 L'OPEN D'ITALIA SUL LAGO DI GARDA

Novitą di fine anno dal universo dei green italiani


TREVISO - Notizie che ci sono pervenute negli ultimi giorni e che val la pena di commentare. Cominciamo con l’Open d’Italia. Il 75° open d’Italia, la massima manifestazione nazionale di golf, non si giocherà nel 2018 al Golf Milano, bensì al Gardagolf country...continua

Golf
PILLOLE DI GOLFF/198: SI CONCLUDE IL CIRCUITO EUROPEO FEMMINILE

La protesta delle giocatrici: "Discriminate rispetto ai maschi"


Oggi parliamo di donne, di queste abili signore che si impegnano oltre misura alla ricerca del successo in Campo. A dire il vero, sono arrabbiate le golfiste europee, per la discriminazione che subiscono nel confronto con i maschi. Non conosco i motivi che generano questa scarsa considerazione, non...continua

Invia Invia a un amico | Stampa Stampa notizia |  


 
ASCOLTA IL SERVIZIO ON-LINEAscolta la notizia

ASCOLTA AUDIO: L'intervista al presidente di Raixe Venete Alberto Montagner

AL VIA LA FESTA DEI VENETI 2013: LE NOVITĄ DELLA DECIMA EDIZIONE

Una tre giorni di cultura e storia aldilą delle ideologie e delle divisioni


CITTADELLA - La Festa riva sto àno a la decima edisión, on inportante traguardo da vìvare e festejare tuti insieme, al de là de le ideolojìe o divixion: na Festa dedicà a tuto quelo che ne unìse come Veneti, dala Cultura ala Storia, dala Identità ala muxica e cuxina tradisionale.Tre jorni dedicà al nostro Popolo, pa dire al mondo che existemo, che semo on Popolo co pì de 3.500 àni de Storia e che ghemo el dirìto, se lo volemo, de riciaparse in man el nostro destìn.
Na Festa de tuti e par tuti, pa catarse insieme, far Festa ma anca pa riflètare so come xe ridoti la nostra cultura, el nostro teritorio e la nostra società al di de uncó. Na Festa pa scovèrxare le nostre Raixe e pa vardare tuti insieme al doman!

Aleghemo qua sóto el volantin de la Festa dei Veneti 2013: se scomisia vènare 6 co on CONVEGNO in Piàsa in centro a Sitadela so la nostra Identità e in particolar sol tema atualìsimo de la proposta del Referendum popolare pa domandar ai Veneti se i vol star sóto l’Italia o tornar independenti.
Sabo de sera 7 de setenbre sarà la “Serata Spritz!” co 3 concerti in piàsa a partire dale ore 18.00. Concerto de Herman Medrano, I Defenders e Riccardo Cendron & Band!
E domenega 8 da matina fin sera in tuto el centro stòrico de Sitadela ghe sarà la Granda Festa, co l’alsabandiera e Ino nasionale veneto sol pomerijo. E pa sta decima edisión de la Festa portaremo sol palco el spetacolo de La Compagnia Teatrale Altinate di Mogliano Veneto “La Barca dei Comici” de Carlo Goldoni e come concluxión, doposena, “Le quattro stagioni” de Vivaldi sonà dal vivo da ła Orchestra da camera de Radio Veneto Uno dirèta dal Maestro Giorgio Sini e gran finale coi foghi d’artificio!